Sista september

Mina dagar är ganska så glada och trevliga nu för tiden. Det kan bero på att jag inte har mens. Haha.

Igår var jag och sötaste Alex på IKEA och handlade lite smågrejor till min lägenhet, och en mycket efterlängtad spegel till hallen. Det blev verkligen superfint! Jag köpte rosa ramar också och satte in lite kort. Nu är det bara massa fina ljuslyktor som saknas :)

Idag hade vi lite föreläsningar i skolan, helt okej faktiskt trots att jag var tok-trött och gick till helt fel ställe på morgonen så att jag blev en halvtimme försenad. Hur skulle jag kunna veta att föreläsningen var flyttad? :/

Malin var här förut med och åt köttbullar, det var trevligt :) Hihi. Måste fortsätta plugga nu!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Shit, jag skulle aldrig orka komma på nån mat att äta varenda dag!

Har du så bra fantasi? ;D

2008-10-01 @ 13:59:54
URL: http://emleie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0