Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off

Åh jag är världens gladaste person idag, vet inte varför men jag är väldigt väldigt glad :) Ännu lyckligare blev jag när jag rensade min musikmapp på datorn och hittade massor av gamla låtar som jag älskar. Har inte lyssnat på dom på aslänge, så jag har suttit här och vart helt nostalgisk samtidigt som jag har pluggat.

Det här är KÄRLEK!!

MCR - Demolition Lovers
Mickael - How she is
Kill Hannah - Lips like Morphine
Alex Gaudino - Destination Calabria
Gigi D'agostino - La Passion
Hinder - Lips of an Angel
Panic! at the Disco - Lying is the most fun a girl can hace without taking her clothes off
NIN - The perfect drug
Oasis - Love like a Bomb
Rammstein - Du riechst so gut
Snoop Dogg & Pharell - Drop it like it's hot
Snook - Superfitta
Tiesto - Love comes again

Jag har så sjukt mkt fina och crazy minnen där dom här låtarna är inblandade på ett eller annat sätt <3 Blir lite ledsen bara när jag tänker på en person som en gång i tiden betydde ALLT för mig :(

PUSSSSS


Han med hatten är så jävla snygg <3






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0