Morgontevemys

Jag vaknade halv sju idag och kunde inte somna om, så det var lika bra att gå upp tyckte jag. Det är verkligen mysigt att vara vaken tidigt på morgonen när man är ledig och helt ostressad, det bästa jag vet då är att äta frukost samtidigt som jag tittar på nyhetsmorgon på TV. Vet inte varför jag gillar det så mycket, men det är så mysigt på nåt konstigt vis. Det kan bero på att jag alltid brukade göra så när jag var sjuk när jag avr liten. Jag gick alltid och la mig i mammas och pappas säng när de hade gått till jobbet, och så åt jag frukost och kollade på TV :)

Om några timmar tänkte jag röra mig ner mot stan och träna, Alex kommer förbi på eftermiddagen och ikväll ska jag och Peter mysa med bio och restaurang i Linköping. Känns som en superbra start på helgen!

Igår laddade jag ner några nya album, Kate Perry, Lady Gaga och Abalone Dots. Har bara hunnit lyssna på Kate Perry än så länge, och den var riktigt bra. Hon låter ungefär som Pink, fast bättre hihi.

Puss.



Carola gillar också att mysa i soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0