Jag älskar dig <3

Igår hade jag och älsklingen myskväll i Linköping. Men det började mindre mysigt när jag upptäckte att jag hade glömt mitt betalkort som jag hade köpt biobiljetterna med hemma vid datorn. Och man behöver det för att hämta ut biljetterna! Jag blev så arg på mig själv, sååå typpiskt mig att tänka "jag får inte glömma .. " och sen glömma ialafall! Men men .. tack vare den snälla tjejen inne på SF så fick vi biljetterna ändå! Tack!

Jag var galet hungrig, men Peter envisades med att gå runt och titta i affärer. Vi gick in i en nyöppnad bokhandel/skivaffär som var asstor, och där inne var det ett band som spelade. Udda att ha spelning i en bokaffär :P men dom var väldigt duktiga så vi stannade och lyssnade och tittade i alla roliga böcker som fanns. Men sen gick det inte att vänta på mat längre, så vi gick till en restaurang som hette nåt konstigt och åt jääättegott lamm med potatisgratäng och rödvinssås till. Åå jag hade verkligen längtat!! Till efterrätt drack jag varm choklad med massa vispgrädde på. Onyttigt är alltid det godaste hihi :)

Filmen som vi såg hette Righteous Kill med Robert DeNiro och Al Pacino (shit vad han har blivit gammal!). Riktigt riktigt bra var den, spännande och med ett väldigt bra och oväntat slut :) Det var verkligen världens mysigaste kväll, jag älskar dig sötaste <33

Idag sov vi till klockan 1, det behövdes verkligen för ikväll blir det party.

Pusspuss!




Jag var lite söt igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0