Torsdag

Godmorgon. Sitter här i Älsklingens kök och har precis ätit yoghurt :) Mums! Stackars lilla A har stukat sin fot så jag ska inte till skolan förrän klockan 1, ska sitta här och plugga istället tänkte jag. Känns lite segt att börja ......

Om en vecka fyller jag 20 år iallafall! Det ska bli roligt, men det känns konstigt att vara så långt från familjen på min födesledag. Det har aldrig hänt förr, har alltid blivit väckt av tårta och presenter på sängen <3 Men Peter har sagt att han har en överraskning till mig så att dagen ska bli rolig iallafall. Och jag ska äta marsipantårta, så det så! Och sen får jag ju bli firad när jag åker upp till Stockholm den 14:e eller 15:e. Då ska jag vara där i en hel vecka! Roligt :)

Puss.



Såhär fin tårta fick jag när jag fyllde 17! Äääälskar hemmagjord princesstårta!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0