SURPRISE!!!!

Igår fick jag världens bästa överraskning. Lidia och Emelie kom hit utan att säga nåt innan, alla var verkligen bra på att lura mig! Dom hade köpt glass och maränger och chokladsås och jättesöta födelsedagspresenter till mig! Och vi hade det jättemysigt hela dagen och till sist käkade vi pizza innan dom var tvugna att åka hem igen. Det var verkligen såå himla roligt med en sån överraskning! Och så fick jag fira min 20-års dag en gång extra också, haha!

Idag ska jag bara ta det lugnt, funderar på om jag ska färga mitt hår brunt istället. Jag är fan sjuk i huvudet, men jag tror inte jag tycker omd en nya färgen. Det ser billigt ut på nåt sätt. Hmm..

Aja, hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0