SATC filmen är miiin!

Idag var jag i skolan och lärde mig att lägga om en CVK och lite annat. Galet läskigt det kommer bli att göra det i verkligheten sen :| Det måste ju göra asont på patienten .. :( Men men .. sen fick jag tillslut lämna tillbaka SATC-boxen som jag köpte fel förra veckan, och istället köpte jag filmen! Åh jag är så lycklig ;D Gissa vad jag ska göra ikväll haha?

Min helt blev roligare än man kunde förväntat sig. Festen i lördags var jätterolig och jag träffade många söta människor, jag och Acke avslutade med världens godaste kebab i Motala tillsammans med en mystisk man haha.

Jag ska snart göra nåt skitläskigt! Ska säga upp min lägenhet eftersom jag ska flytta till Linköping snart. Men jag har inte ens hittat en ny lägenhet så jag har lite panik. Tänk om jag blir hemlös? Det ska nog gå bra, för jag har 3 månader på mig, och Linköping är inte direkt Stockholm. Men ändå. Panik :)



Söta flickor innan festen :)

Och min älskade lilla Emelie åker till Australien på .. är det lördag? Shit, det känns konstigt :( Kommer sakna dig din lilla tönt. Men du kommer ha det så kuuuul wihoo :D

Kommentarer
Postat av: Elin

du är utmanad :D

2008-10-29 @ 13:08:40
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Elin

ohalla :D

visa bild på den då sötis!

puss!

2008-11-03 @ 23:47:24
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hur gar det med uppdateringen da??

2008-12-03 @ 04:19:29
URL: http://emleie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0