PANIK

Shit jag är helt slut .. känns som att jag inte har vilat och inte tänkt på skolan på 1000 år. Idag var jag i skolan från 8 - 16 och pluggade non-stop. Det känns jättebra nu efteråt, men det värsta är att man aldrig blir klar! Hur mycket man än pluggar och dödar sig själv så är det aldrig tillräckligt. Det finns alltid nån uppgift att göra, föreläsningsanteckningar att gå igenom, färdighetsträning att förbereda sig till .. Gah! Alltså, jag vet att jag inte borde klaga för jag har själv valt det här och jag får betalt för att plugga och bla bla bla .. men jag tänker klaga iallafall. Folk som jobbar är åtminståne lediga när dom kommer hem. Dom kan sitta i soffan i 3 timmar på kvällen och slappa utan ÅNGEST och SKULDKÄNSLOR. Om jag gör så får jag panik för jag kanske borde plugga? Nä .. imorgon kväll ska jag bara ta det lugnt, orkar inte stressa mer den här veckan.

Nu ska jag åka hem till älsklingen och mysa, (MEN JAG MÅSTE PLUGGA FÖR I HELVETE FÖR IMORGON SKA VI LÄRA OSS SÄTTA EKG OCH TA KAPPILÄRPROV, BLIR GAALEN!) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0