Jag är töntig.

Peter säger att min dator kommer att krascha snart för att det finns så mkt skit i den. Nu är jag väldigt rädd så jag kör alla virus-spion-och-gud-vet-vad-sökningar för säkerhets skull. Jag kanske borde skaffa mig en extern hårddisk och stoppa in allt som inte får försvinna i den. Men jag vet själv att jag aldrig skulle slösa pengar på en sån sak (som säkert är galet dyr med .. ) så jag får väl göra det bästa av situationen :/

Iallafall, idag var jag i skolan och skrev ett arbete tillsammans med A. Det är så sjuuuukt jobbigt att jag inte har min mobiltelefon, jag känner mig helt handikappad och avkapad från omvärlden haha. Tragiskt att en sak kan betyda så mkt, men det är asjobbigt. Man vet ju fan inte ens vad klockan är!? Hoppas hoppas att den skickades idag (jag kan inte ens ringa Lidia och fråga!! Faaan!!) så att den kanske kommer hit på onsdag. Jag klarar inte av det här :P

Nu måste jag städa .. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0