Färga håret is the shit!

Idag var jag JÄTTEduktig måste jag säga. Gick upp klockan 6 för att åka till skolan och sätta mig i bibblan och plugga innan vi började. Inte likt mig alls :P Sen tränade vi på att göra injektioner och sånt, roligt!!

Jag köpte fins örhängen och hårfärg innan jag åker hem. Det brukar väldigt ofta bli heeelt katastrof när jag färgar mitt hår själv, men jag ger aldrig upp!! Har köpt sån färg där man först färgar och sen gör slingor, vi får väl se hur det blir. Även om jag misslyckas totalt så kan det inte bli värre än såhär:



Haha fatta vilken chock jag fick när jag tvättade ur färgen hahahha. Helt stört. Jag är en sån som aldrig blir nöjd, viill ändra mitt hår hela tiden, jag tror jag har haft alla färger som finns utom mörkröd (lite sugen haha). Kolla bara:

    

Från blont till kolsvart :) Wiiee

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0