Bläh.

Jag har en sån där dag idag när man mår dåligt utan att veta exakt varför :/ Fryser lite, lite ont i huvudet men känner mig egentligen inte sjuk. Men jag har verkligen inte lust att göra nånting över huvud taget. Jag provade min symaskin förut. Den verkar vara riktigt grym, men jag måste lära mig sy bättre så att det inte ser helt slarvigt ut. Jag lyckades iallafall sy en necessär, den blev helt okej fin ändå ;P

Snart ska jag gå ner till stan och lämna tillbaka filmen, och sen åka hem till Peter och ha myskväll framför TV:n. Det känns inte så lockande att gå ut, kallt och blåsigt! Men jag hoppas att jag mår lite bättre när älsklingen kramar mig sen hihi. :)


Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0