BÄSTA födelsedagen!!

Jag har haft en jätterolig och mysig vecka! Hade tänkt att jag skulle sitta ensam och uttråkad på min födelsedag men OJ va fel jag hade! Först kom som sagt Emelie och Lidia förra lördagen. I tisdags kom min mamma, helt utan att säga nåt i förväg haha, och plingade på min dörr! Snacka om att jag blev chockad och sååå himla glad. Sötaste lilla mamma <3

På min födelsedag så kom det lite människor hit och åt tårta och jag fick jättefina presenter! Halsband, örhängen, pengar, en söööt mirandanalle och en SYMASKIN! YEII! Tack så mkt allihopa <3 Ni är bäst. Och jag ska inte glömma min lilla Ilonka som skickade en så himla fin blombukett med ett bud :D Ännu en överraskning! Hihi.

Nästa vecka ska jag fira ännu lite mer med släkten och kompisarna hemma i Stockholm! Kuul! Jag älskar när man verkligen har 0 förväntningar och sen blir allt helt sjukt roligt! Åh :)

Igår ville jag överraska Älsklingen för att han har vart så söt den senaste veckan, så jag lagade 3 rätters middag till honom och hyrde en film som han har längtar aslänge efter att se. Den var inte värsta bra men vad ska man göra .. :P En väldigt mysig kväll blev det iallafall.

Puss & Kraam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0