Trött.

Jag är sjukt trött nu. Det är fan inte normalt att gå upp klockan 5! Jag var tvungen idag för att hinna i tid till praktiken, BLÄ! Jag var ju helt slut redan innan jag hade fått på mig arbetskläderna. Men jag fick gå med en söt handledare som heter Jennie idag, så det var okej :)

På vägen hem pratade jag med min älskade vän Ilona och fick senaste skvallret från mitt gamla liv i Stockholm. I MISS IT!! Jag längtar hem så mycket att jag bara vill hoppa på första bästa tåg ibland. Men det går ju inte :) Vi pratade om alla människor som vi känner iallafall, och en hel del verkar ha hänt. Både bra och dåliga saker som jag ska ta reda på mer om när jag kommer hem den 5:e juni. Gud, jag längtar ihjäl mig! Det är bara tre veckor kvar dit :) Då ska vi grilla och sola och mysa precis som den underbara sommaren 2007 ...

Handlade på Östenssons (världens dyraste matbutik?!) på vägen hem, så nu ska jag laga mig lite sallad med salami, fetaost, oliver m.m. Ska bli smaskens.

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0