Stockholm.

Hej!

Nu är jag tillbaka från mini-semestern i Stockholm. Jag har haft det så skönt och roligt, och verkligen vilat upp mig för en gångs skull. I fredags var jag, Ilona och Lidia på fest på Ilonas skola. Så längesen vi var ute alla tre tillsammans, så det var väldigt kul :) Träffade lite människor som jag inte har sett sen vi tog studenten :) Vi dansade massor, men tyvärr så slängde folk glasflaskor på golvet, så hela golvet var täckt av glasbitar :( Tyckte synd om våra stackars skosulor när glasbitarna fastnade!

Igår var jag och mamma i Skärholmen och shoppade lite, eller rättare sagt så shoppade hon för jag hittade inget jag ville ha. Bara ett jordgubbslypsyl som hon köpte till mig :) sötis! Men vi handlade iallafall massa goda grejer som vi skulle äta när vi kollade på Schlagerfestivalen sen. Jag träffade min barndomskompis Nikki i Hallunda efteråt, och vi gick till maccis och åt glass. Hon ska få en bebis snart, sötnosen, hennes mage var jättestor. Det känns så konstigt, för det var inte längesen vi var små och lekte tjuv-och-polis på gården, och nu ska hon få ett litet barn. Så himla häftigt!

När vi skulle kolla på Melodifestivalen var vi jättetaggade, vi hade laddat med vin och ostbågar (hihi). Men min mamma var astrött så hon somnade hela tiden. Fick slå lite på henne så hon vaknade. När hon hade vaknat så var det min tur att bli trött, så hon fick väcka mig, haha. Jag missade typ hela röstningen, men tydligen var de inte så mycket att se för Sveriges del. Men jag tyckte ändå att Rysslands låt var bra, om man bortsåg från hans engelska som var en riktig KATASTROF! Haha.

Idag följde Laura med mig in till stan och fikade innan jag skulle åka hem. Jag åt världens sötaste och sliskigaste muffins, hallon och cheeskake-smak, och hon åt mumsig kladdkaka. Yummie! Vi shoppade lite också. Hittade ett par skitsnygga gladiatorsandaler och en somrig klänning. Wihoo!

Känns lite tråkigt att vara hemma nu, men jag måste verkligen plugga till tentan som vi har nästa tisdag. Bajs!

Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

på moooooonki :D

2008-05-25 @ 19:57:11
URL: http://eeeelins.blogg.se
Postat av: Anonym

blogga :D

2008-05-27 @ 22:42:12
URL: http://eeeelins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0