Sommar, sommar & sol!

Helgen har varit helt underbar och galet varm! I fredags hade jag och Älskling "picknick" i Varamon, a.k.a. vi köpte sallad och kebab från Rimini och åkte ner till vattnet :) Det var jättemysigt, men blåsigt! Så vi åt upp snabbt och åkte hem till Kim och Alex och spelade spel. Jag var trött och flamsig så jag förlorade hela tiden, hihi.

Igår var vi hela dagen hemma hos Peters föräldrar och solade i deras trädgård och grillade. Mys! Det kändes så skönt att bara kunna slappna av och vara helt ledig :) Idag sov jag jättelänge, och sen åt vi glass på Tre Små Hus nere vid Göta kanal. Dom hade världens största glassar där! Jättekalasiga och goda, med massa strössel, grädde, topping och paraplyer. Det var supermysigt! Har även tränat och lagat mat som jag ska ta med till praktiken imorgon.

Känns verkligen tråkigt att helgen är slut, OCH att det ska bli sämre väder i veckan. Verkligen typiskt svenskt att bli galet glad och pressa i solen när den för en gång skull visar sig :)

Jaja, nu ska jag klä på mig och åka hem till Peter. Han har lagat punkteringen på min cykel, sötnos, så nu kanske jag äntligen kan börja använda den och slippa stå och vänta på bussen varje kvart.

Om en månad och fyra dagar åker vi till Grekland! Jippii! :)

Hejdå!

image17




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0