Snart är det sommar!

Jag har haft den bästa helgen på länge! I torsdags var jag, Peter och min pappa på Hammarby - Syrianska i Södertälje. Det var en av dom sjukaste matcherna jag sett på länge. Hammarby tappade 4-0 ledning, men tillslut så vann dom med 6-4. Tur! Massa idioter förstörde matchen, höjdpunkten var när nån slängde in en krycka (!!) mot Erkan Zengin i Hammarby. Alltså. Hur tänker man? Det är så sorgligt att det alltid är några få idioter som ska förstöra matcherna för alla som har gått dit för att se på sporten som dom älskar. Blä!

I fredags började vi med att shoppa och fika tillsammans med Ilona. Det var mys att träffa henne, saknat massor! Vädret verkade inte vara speciellt pålitligt, men tillslut så bestämde vi oss för att gå till Grönan. Det var jättekul att vara där med älsklingen, men magin från när man var liten har definitivt försvunnit. Berg-och-dalbanan var iallafall fortfarande bäst, och katapulten, fritt fall och extreme fick jag åka utan Peter. Fegis <3

Vi slutade kvällen på Erotikmässan i Alvik.  Har aldrig sett så många silikonbröst på ett och samma ställe förr, haha, men det var tokigt kul det med :P

Nu är jag hemma i den lilla staden igen. Längtar redan efter alla mina älsklingar, men snart får jag se dom igen. Förhoppningsvis ska jag åka upp igen när Martin tar studenten!

Nu är det dags att plugga, orkar inte! Det är ju så fint väder så man skulle kunna ligga på stranden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0