Sista tentan!

Jag fick G på tentan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wihii vad jag är glad!!

Bara tre personer i klassen fick godkänt, så¨dom sänkte godkänt-gränsen med 1 poäng. Då fick 6 personer godkänt. Det är fan helt sjukt, fattar inte att dom som håller i utbildningen inte förstår att de måste ändra på tentan när det har blivit såhär termin efter termin. Det kan ju inte vara så att 70 studenter är dumma i huvudet?!

Igår och idag har jag annars ägnat åt att plugga till tentan som vi har på måndag. Den ska handla om farmakologi, alltså om mediciner. Det är ganska lätt, men ändå jobbigt. För det är så sjukt fint väder ute så att sitta inne framför datorn känns deprimerande. Men sen på tisdag när tentan är över är det sommarlov!! Fan, trodde aldrig att jag skulle ha sommarlov mer efter studenten. Iochförsig måste jag jobba en massa (tack, CSN!) men det ska ändå bli underbart att inte ha dåligt samvete över att man borde plugga när man ligger och latar sig i solen! :)

Ska snart gå till jobbet, ska ha min tredje introduktionsdag och det känns rätt bra faktiskt. Det är mycket mindre att göra än på mitt jobb i Sthlm, så jag får nästan skuldkänslor när jag står och gör ingenting i 5 min, fastän det inte finns nåt att göra. Men men, slipper slita ut min kropp iallafall!

Hihi, ett sånt tråkigt inlägg det blev. Jaja .. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0