Mat och Hundra Höjdare

Jag har typ inte gjort nåt vettigt än så länge idag. Fastnade vid MSN och snackade med en kompis istället för att plugga. Det var trevligt men ganska dumt av mig. Men jag har ialafall repeterat kapitlet om respiration, och nu fattar jag mer än förut.

Jag har handlat massor av mat de senaste dagarna, så mitt kylskåp är fullt av goda grejer. Jag hatar verkligen att bara ha en sak att välja på när jag ska äta, så det här är toppen. Nu äter jag en jäättegod Yoggi Mini med passionsfrukt, persika och vanilj, rekommenderas verkligen! Och två mackor med salami och gurka. Mums :)

Gårdagens final av Hundra Höjdare - USA var verkligen kul. Mannen-som-aldrig-ville-bli-stor-mannen var såå irriterande! Honom hejade jag inte på, han bara gnällde och var som en stor bebis (vilket iofs kanske var själva grejen med honom? Jaja.) Tyckte att mannen som klädde sig i kvinnokläder men ändå inte var gay var en ganska värdig vinnare. Snacka om udda. Men han i gummikläder var tok-söt! Han var så konstig och gammal, men ändå söt som vilken morfar som helst. Hihi.

Nu ska jag försöka äta klart,
och se om jag hinner förbi skoaffären innan träningen. Mina tygskor har tyvärr sett sina bästa dagar, så måste försöka hitta ett par nya!

Peace.

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0