I'm in love with a feeling ..

Idag hade jag introduktion på mitt jobb där jag ska jobba typ hela juli. Jag var sjukt nervös innan, men det gick jättebra! Alla gamla tanter och farbröder var såå söta och roliga, de är mycket friskare än de på mitt jobb i Stockholm så det var kul att sitta ner och prata med dom och lyssna på gamla historier :) De som jobbade där verkade också trevliga (utom en person, hihi). Det kommer nog bli ett asbra sommarjobb, och jag får mer betalt än i Stockholm. Wihoo!

Efter jobbet hade jag så mycket i huvudet, så jag tog en jääättelång cykeltur runt hela Motala. Jag hade glömt hur härligt det är att cykla, min cykel har typ vart trasig i 2 år. Men detet var galet skönt att susa fram och lyssna på alla mina favo låtar i mp3:n, och rensa huvudet lite :)

Galet hungrig är jag nu, så jag ska väl slänga ihop nåt att stoppa i mig och sen är det plugga som gäller. Sista tentan är om bara 2 veckor, shit! Panik!

Puss.

image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0