HELG!!

Det har varit långa dagar. Sorgligt nog har jag inte njutit av den varma solen utan varit inne och haft tenta eller praktik. Tentan gick okej, den var inte såå svår som jag trodde att den skulle vara, men det känns ändå som att jag behöver en hel del tur för att bli godkänd. Håller tummarna!

Praktiken är hur rolig som helst. Jag och Matilda är på samma avdelning, Endokrin, Mag-tarm på US i Linköping. Vi har fått göra massor med saker mätt blodtryck, puls, lagt om sår osv. Trodde inte att vi skulle få hjälpa till såhär mycket, så jag är positivt överraskad! Och alla som jobbar där är jättegulliga. Synd att det bara är 5 dagars praktik :(

Solen skiner iallafall fortfarande, och nu är jag helt ledig i 2 dagar. Vet inte när senast jag var det, på helgerna brukar det ju alltid vara massa plugg som behövs göras. Men nu ska jag bara njuta av att göra ingenting. Nu ska Peter plocka upp mig så ska vi ha picknick i Varamon. Myys!

Hejdå.

image16

Sommar & sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0