Fiiisk!

Jag tog en lång och härlig promenad efter att jag hade käkat. Var borta på Väster och kikade efter stället där jag ska börja jobba nästa vecka. Det är bara tio minuters promenad härifrån, så det känns riktigt nice :) Sen gick jag ner till Varamon och gick längs strandpromenaden. Plötsligt såg jag en jättestor fisk som låg vid strandkanten, helt död och underlig var den, så jag var tvungen att ta ett kort. Jag undrar varför den låg där?

image23

Jag pratade med min mamma och pappa medan jag promenerade. Det var mysigt, blir jämt så glad efter jag har pratat med dom och fått veta att allt är bra :) Sen ringde Laura, sötnos, så vi pratade också. Det var jättelängesen vi sågs! Åh, nu längtar jag ännu mer till Stockholm.  

Här är den fina solnedgången vid vattnet. Helt förälskad blir man ju!

image22

Och här är Laura och jag för nästan exakt ett år sedan. Big love<3

image21


Nu sitter jag och dricker mitt favorit te, grönt med hallon & grädde - smak. Yummie! Pratar med min barndomsvän Fabbe också. Han kanske kommer till Motala i sommar!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Värsta gäddan Michaela! Den kunde du tagit hem och käkat upp ;D

2008-05-16 @ 14:18:22
URL: http://emleie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0