& det är kyligt här inatt, när Stockholm kysser mig på kinden.

Ååh jag är så glad! Ska till mitt älskade Stockholm på fredag, och det ska bli helt underbart! Bokade precis min tågbiljett, och har tagit ledigt från jobbet. Ilona bjöd mig till en fest på hennes universitet på fredag, och på lördag ska jag och mamma heja på Charlotte Perelli i Schlager-EM :D Det ska bli himlans mysigt tycker jag.

Laddade precis hem en skiva som tydligen ska vara bra, Långa nätter av Melissa Horn. Hon har gjort en duett med Winnerbäck , då kan det ju bara inte bli fel! På tal om det så är det nog hög tid att köpa biljetter till Lasses konsert i augusti. Vill du följa med mig dit Emelie? :)

Puss.

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0