"I want the fairytale ..."

Har precis tittat klart på Pretty Woman, som kan inte hann se klart igår kväll. ÅÅååå vad jag älskar den filmen! Den är verkligen helt underbar och magisk, blir alltid tårögd på slutet när de får varandra :) Jag brukar inte gilla romantiska filmer annars, men den är så himlans bra!

Om 4 timmar gårmitt tåg till Stockholm! Har ett slags lyckopirr i kroppen, känns som att jag ska flyga ut genom fönstret! Älskar känslan innan man ska åka nånstans, och har längtat jättelänge. Finns inget härligare!

Till frukost drack jag en alkoholfri Piña Colada hihi, smaskens! Nu ska jag lägga mig och sola lite här utanför.

Puss.

image37
Älska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0