Helt underbar helg!

Åh den här helgen har vart hur skön som helst! Nästan 30 grader varmt, och alldeles ledig har jag varit :) Har solat och badat och grillat och tagit det lugnt. Mys! Det känns så trist att behöva sätta sig och plugga nu, men bara två dagar kvar och sen har jag sommarlov! Så himla skönt :D På onsdag åker jag till Stockholm och stannar där i åtta dagar. Så länge har jag inte varit där sen jag flyttade! :| Så jag ska passa på att jobba lite, och såklart umgås med alla mina älsklingar! Saknar er som en galning!

Idag är det bara två veckor tills jag och Älsklinen åker till Grekland. Det ska bli sjukt härligt! Fast just idag känns det som att man lika gärna kan vara i Sverige, samma temperaturer iallafall :)

Jag älskar verkligen den här tiden på året. Då sommaren precis har börjat, det händer roliga och mysiga saker hela tiden, och man är full av förväntan och glädje över de underbara månaderna som kommer framöver <3

Nu ska jag plugga så jag kan bli färdig nån gång!

Ciao

image32


Ayia Napa, Cypern för ett år sen! Love love love it <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0