Böcker, solbränna och köttfärssås.

Nu har jag vart nere i Varamon och stekt mig i solen. Det var superskönt och svettigt, och jag blev sandig över precis hela kroppen. Hihi. Började läsa boken Snabba Cash av Jens Lapidus. Den ska tydligen vara skitbra, och än så länge verkar den inte vara nåt annat! Känns som att det kan bli en riktig höjdare! Hörde på TV:n idag att fortsättningen på en deckare som jag läste i vintras har kommit, Sommardöden heter den. Och den första boken hette Midvinterblod (rekommenderas!!). Måste nog bege mig till en bokhandel snart! Läser alltid massor med böcker på sommaren, resten av året känner jag mig alltid för stressad för att bara lägga mig på sängen och läsa. Men på stranden är det toppen!

Nu sitter jag här med bruna armar och smarrig köttfärssås som jag har lagat. Har verkligen blivit mycket bättre på att laga mat :) Känner mig ganska stolt, eftersom det nästan var det värsta jag visste förut :P

Ska fortsätta ära nu. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0