So far, so good :)

Tjoho! Har inte orkat/haft tid att skriva här på ett tag. Stockholm och Grekland var helt underbart båda 2. Skulle göra galet mycket för en till sista minuten i sommar, speciellt när det är 13 grader varmt, som idag. Det var så mysigt att vara tillsammans med Peter en heel vecka och bara slappa. Älska massor massor massor!!

Såhär långt måste jag ändå säga att sommaren har vart över förväntan.
De gånger jag har haft tråkigt kan räknas på ena handens fingrar, så det är ju positivt! Och imorgon kommer min pappa och lillebror hit och hälsar på, och mamma kommer troligtvis senare i veckan. Det ska bli såååå himlans roligt att träffa dom, och att dom ska bo hemma hos mig :) Lite konstigt, men jättekul!

Sommarjobbet funkar bra med, även om vissa som jobbar där är lite underliga. Ibland får man även sina värsta fördomar bekräftade, hehe. Om 2 veckor har jag hursomhelst jobbat klart där, och det känns väldigt bra. Ännu bättre kommer det kännas att få en hel lön + CSN pengar i slutet av augusti. Party, anyone?!

Nu måste jag nog städa lite här så att de inte blir oroliga för mig när de kommer imorgon :) Ska försöka skriva här lite oftare, det är ju ganska roligt när man väl kommer igång!


Här kommer lite bilder.





Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Elin

wei :D

2008-07-08 @ 00:24:57
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0