Princess of Egypt?

Jag och Älsklingen håller på att planera för fullt var vi ska åka på semester i höst. Det är såå svårt att bestämma sig för det finns ju så många ställen att åka till! Barcelona, Rom, London ... Men min senaste ide är att vi ska åka till Egypten. Det är ett av mina drömresmål faktiskt, skulle vara sjukt häftigt att få se pyramiderna! Fatta vilken känsla att vandra runt bland ett av världens 7 underverk (det enda som finns kvar, tydligen)! Jag ska verkligen övertala Peter, om det ens behövs. Han är nog lika sugen som jag :) Tänk va skönt att bara åka iväg mitt när hösten är som mest deprimerande, till ett varmt land med badstränder palmer och goda rosa drinkar *drömmer* .. Det skulle vara toppen!



Nä .. nu måste jag nog sluta drömma och gå och lägga mig. Imorgon är sista dagen på mitt sommarjobb! Såååå jävla skönt :D Semester here I come ! Puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0