Orättvist

Det är inte rättvist att jag ska jobba hela helgen. Vill ju vara ledig och vara med min sötnos :( Han sitter nere i hamnen nu och har roligt medan jag måste gå och lägga mig om typ en timme. Bläää! Men kl 16:15 på måndag är jag ledig! Då ska jag knappt jobba fram till skolan börjar. Eller lite då, men det kommer knappt kännas!

Nu började det regna helt plötsligt. Vädret har verkligen vart helt schizo idag, regn sol regn sol .. ?! Nästa vecka måste det bli varmt och soligt! Det är typ det enda som krävs för att få mig på bra humör. När det regnar blir jag automatiskt deppig och tänker bara på tråkiga och sorgliga saker :(

Varje år såhär mitt i sommaren blir jag sugen på att det ska bli höst. Det skulle vara så mysigt att bara svepa in sig i en varm gosig kofta och sitta och dricka te och läsa en bok, hahaha. Men jag får nog passa på att njuta av sommaren medan den är kvar, för sen saknar man den ju. Varför kan jag aldrig vara nöjd?

Nu ska jag lyssna på musik och äta vindruvor och läsa i min älskade bok Spelet. Åh, vill inte att den ska ta slut!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0