MAMMA MIA!

Igår var jag och mamma och tittade på Mamma Mia på bion här i Motala (de har inte börjat visa SATC här än, den kommer tydligen den 25:e EN MÅNAD EFTER RESTEN AV VÄRLDEN!!). Den var verkligen helt otrooooligt bra, sådär bra så att man log hela vägen hem när filmen var slut. Både Pierce Brosnan och Meryl Streep var coola på ett helt annat sätt än de brukar vara. Vanligtvis spelar de ju inte såna här avslappnade och roliga roller utan mer seriösa. Det kunde ha blivit hur dåligt som helst, men jag var verkligen imponerad av de. Och att höra Pierce Brosnan sjunga var faktiskt inte så knäppt som det låter. Kort sagt en helt fantastisk film, ska lätt köpa den när den kommer på DVD och titta på då jag har deprimerade-mens-tyck-synd-om-mig-dagar :)

Idag var jag och mamma i stan och kikade i affärerna. Köpte en vit/brunrandig lång skjorta på Gina Tricot, och en mysig ljusgrå tröja på HM. Och lite duschcreme och andra nödvändigheter. Igår hittade jag en helt otroligt fin väska för 50 kr på Myrorna :) Åh! Jag har letat länge efter en lagom stor axelväska med en lång axelrem. Det är jättesvårt att hitta verkar det som. De kanske inte är inne längre, vad vet jag, jag älskar iallafall såna väskor, och den här var helt perfekt. Den är svart i fejk-skinn med guldspänne, och lite sådär snyggt sliten. I'm in love!

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0