Livet är underbart.

Idag har varit en ganska slapp och mysig dag. Jag väcktes klockan tolv av ett sms från min pappa. Började skriva ett svar, och mitt när jag höll på att skriva kommer ett till sms från honom; "sover du??" Haha. Tydligen svarade jag för sakta :)

Jag och Simon var och tränade på FeelGood .. men vi kände oss så sega att vi gick därifrån ganska så snabbt :) Sen har jag bara slappat, ätit frukt och god kyckling. Jag älskar verkligen att dom är och hälsar på, inte minst pga all den goda mat jag får äta eftersom Simon är så otroligt intresserad av att experimentera med innehållet i mitt skafferi och kylskåp. Det kan tydligen bli goda saker om man blandar honung, mango-sås och morötter med lite annat. Coolt!

Nu har dom hyrt en båt nere i hamnen, och jag och Peter har ätit otrooooligt stora och goda glassar på Två Små Hus. Deras glassar är verkligen sjukt stora. Det kändes som att jag hade ätit en andra middag när vi gick därifrån. Hela kroppen full av glass typ. Vi pratade om att åka till Spanien i höst. Barcelona eller Valencia. Det skulle vara supermysigt.

Peter har ont i ryggen, stackars liten. Så han åkte precis hem. Nu har jag tänt ljus och sitter här för mig själv. Ganska skönt att inte prata med nån för en gångs skull :) Men mamma ringer nog snart! Hihi, jag är en riktig familjeälskare.

Spelet, eller The Game är förresten en heeelt sjuk, och galet bra bok. Man blir nästan rädd. Läs den!

Hejdå!

Skulle inte tacka nej till det här i höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0