Jag vill ha en isbjörn som husdjur

Nu när jag är ledig är vädret helt underbart fint! Sol och 25 grader varje dag :) Igår var jag och Peter och tittade på Speedway i Kumla. Börjar gilla den sporten mer och mer faktiskt, riktigt spännande och tuffa motorcyklar! Efter matchen letade jag efter Peter i depån, och helt plötsligt kom en av förarna fram till mig och gav mig en blom-bukett. Söt!

Imorgon ska vi till Kolmården och titta på söta och fula djur! Jag har inte varit där sen jag var typ 10 år, så det ska bli skojigt. Älskar delfinshowen och girafferna, men tyvärr så har mina älsklingsdjur - isbjörnarna - försvunnit :( Om det gick så skulle jag lätt vilja ha en liten isbjörnsunge (som aldrig skulle bli stor!) som husdjur. Tänk va mjuka och uliga dom måste vara, och så skulle den skutta runt i lägenheten och komma och sova vid mina fötter. Aww..


Gulliiiiiiig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0