I'm so haappyyy .. :)

Mmm sitter här och äter jättesmaskig frukost. Bärry yoghurt, dubbelmacka med ost och äpple :) Jag vaknade ganska tidigt idag, jätteskönt! Jag sov hos Peter i natt så det blev en cykeltur hem direkt när jag vaknade. Håller på och städar lite här hemma eftersom jag ska åka upp till Stockholm nu på torsdag. Jag gillar att det e fint och rent när man kommer hem, hehe, så jag måste dammsuga lite och så :) Och tvätta kläder, om nu mina grannar får för sig att flytta sina kläder från torktumlaren där nere. Troligtvis inte :)

Iallafall så ska jag njuta av solen nere i Varamon i eftermiddag tillsammans med Kim, Alex och deras söta lilla dotter J.
Ska bli jättemysigt. Igår var det världens åskväder på kvällen, men nu har solen kommit tillbaka. Sommaren är verkligen underbar, hoppas att den håller i sig ända tills skolan börjar om en månad!

Hejdå!

I fredags nere vid hamnen. Ssommarfeeeeeling :)

Kommentarer
Postat av: Elin

yes i am :D

2008-08-02 @ 18:15:46
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0