1 års kärlek.

Nu har mina älsklingar åkt hem, och allt känns plötsligt lite ensamt och sorgligt :( Men jag ska inte deppa, för idag är det faktiskt min och Peters ettårsdag :D Kan inte fatta att tiden har gått så fort, och ändå känns det som att vi har vart tillsammans galet länge hihi. Vi har ju redan hunnit med två resor, Rom i höstas och så Samos nu i sommar. Och massa underbara dagar där emellan. Älskar dig mer än nånsin sötnos! <33

     Bilder från augusti förra året :)

Tyvärr så jobbar jag idag + hela helgen, så vi firade lite igår istället. Vi år middag på Hamnkrogen här i Motala, precis vid vattnet - supermysigt! Sen tittade vi på Speedway (suck..!) på TV, och efter det så myste vi hemma hos Peter hela kvällen/natten. Wiiee! Jag fick en jäättesöt Mirandanalle som håller i en blomma :) Hihi.

Nu ska jag äta mat :D Hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0