Sommaren är kort ..

men inte såå kort! Den här sommaren har kännts väldigt lång för min del. Kan bero på att jag har varit ledig från skolan från den fjärde juni fram tills nu, men ändå. Helt underbart. Det känns rätt okej att regnet strilar nerför fönsterrutorna och jag sitter hemma och dricker mitt nya smaskiga te. Jag har haft en av de bästa somrarna nånsin, så nu när det börjar bli höst känns det ganska skönt att plocka fram halsdukar, vantar och koftor (även om det var typ 22 grader varmt igår ..)

Massor av minnen från sommaren, att tänka tillbaka på i höst när allt inte känns lika bra som nu;

  • Första veckan i Stockholm när jag äntligen fick träffa mina älsklingar efter en lång termin 25 mil bort.
  • Min och sötisens semester på Samos var som att komma till paradiset. Åh.
  • Sommarjobbet i Motala där jag träffade mkt trevliga människor, och kanske fixade mig ett extrajobb till hösten :)
  • Små utflykter till fina ställen jag aldrig sett förr, Gränna, Visingsö, Vadstena, Kumla ...
  • Alla härliga dagar med sol och bad i Varamon.
  • Spanat in vilda djur på Kolmården tillsammans med P, som att bli barn på nytt hihi.
  • Familjen kom på besök i en dryg vecka och trängde ihop sig i min lilla lägenhet. Supermysigt!
  • De tre sista veckorna tillbringade jag i Stockholm, njöt av livet, träffade alla gamla vänner + familjen, jobbade lite, partade lite och åkte på kryssning. En perfekt avslutning på en perfekt sommar.


Foto taget av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0