Onsdag den 27 Augusti 2008

Idag hade vi terminens första föreläsningar i skolan. Vi ska börja läsa om barn nu, så det är verklige jättekul och spännande! Tycker detta är mycket mer intressant än när vi läste om celler och sånt förra terminen. Jag har ju kanske tänkt jobba med barn i framtiden, som barnmorska eller barnsjuksköterska, så jag suger i mig informationen som en igel! :D

Efter skolan gick jag och försökte hitta en ny väska som jag får plats med alla böcker i. Självklart så hittade jag andra fina saker med, snyggaste skorna på DNA i Linköping och fina ljushållare Indiska. Men jag köpte inte det, jag försöker vara duktig och dra ner på shoppandet :) Hittade tillslut en väska på Wedins Accent i Motala. Såhär ser den ut:


Jag gillar att den har både handtag och axelrem, så man kan variera sig lite om axlarna blir trötta :) Praktiskt!

När jag kom hem cyklade jag i regnet (idiot ..!) till Lidl för att handla mat. Packade ner massor i korgen; ris, kyckling, soppa, grönsaker, mjölk, köttfärs - gissa hur mkt jag betalade? 233 kr! Ha! Jag älskar Lidl <3
Smakade precis på soppan som jag köpte - Keldas Fisksoppa :D Smaskigt! Jag är sämst på att äta fisk, men borde nog börja med det så att hjärncellerna blir piggare :D

Ska ge mig ut i ovädret snart och åka hem till min älskling. Ska ta bussen haha, orkar inte bli blöt igen!
Här är mina fina ljus som jag tände igår när jag myste. Wiie.

 

Hejdåå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0