Mat-Michaela .. ?

Phu, nu är jag hemma igen. Det känns verkligen att jag knappast har tränat under sommaren - är helt slut i hela kroppen. Hoppas mina muskler vaknar snart igen :) Köpte lite käk på mataffären också. Kycklingklubbor, currysås, avokado, små söta tomater, frukt och godiis! Typiskt bara att riset ska koka så sakta när jag är hungrig :/

Jag tycker ändå att jag har blivit ganska bra på att laga mat sen jag flyttade hemifrån. Förut verkligen hatade jag att laga mat, hade noll självförtroende och tyckte att det var skitsvårt. Men nu är jag ju tvungen att laga maten om jag inte vill käka ute varje dag. Och vem orkar lägga pengarna på det? Hellre köpa kläder och skor och såna nyttiga grejer istället ;P Nu blir mina middagar goda! Tillochmed så att man vågart bjuda hit folk :) Wiiee.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0