Kvällsmys

Jag har känt i flera veckor att jag aldrig har tid för vissa saker. Att rita t.ex, det är något av det bästa jag vet.  När jag var mindre gjorde jag det hela tiden, men nu tar jag mig liksom aldrig tid. När jag är hemma blir det alltid så att jag sätter mig vid datorn, pluggar, städar, lagar mat etc. Det är iofs bra saker, men jag saknar känslan av att bara slappna av och vara lite kreativ :) Så idag sket jag i att dammsuga, istället tände jag ljus i hela lägenheten, godis i en skål, Veronica Maggio och Winnerbäck ur högtalarna och mmmmmmys! Det kändes ovant att sitta med pennan i handen, så jag lekte bara lite med den på pappret. Nu känner jag mig glad! Ska försöka ha såna stunder för mig själv lite oftare, för jag mår verkligen bra av att bara koppla bort allt och inte tänka på nåt annat. Det är lite som terapi - hjärnan rensas helt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0