It's raining men

... eller inte. Regnar gör det iallafall i sjuka mängder. Och som den eviga optimist jag är så sket jag i att ta på mig regnkläder. Gissa om jag blev blöt eller? Efter 10 minuters cykelfärd såg det ut som att jag hade simmat hem. Det droppade från hela mig :) Att man aldrig lär sig - Sveriges väder är inte att lita på :P

Det var hur som helst väldigt kul att träffa Alex :)
Hon har också vart borta från Motala i ett par veckor, så vi har inte setts på ett tag. Vi försökte leka med J (hennes dotter) i lekparken, men eftersom det regnade så mycket så tyckte tillochmed lilltjejen att vi skulle gå hem. Så vi drack te och åt mackor medan J sov middag, sötis! Hoppas att Alex vill fixa mina naglar nån dag den här veckan. Hon är bäst på det! Massa färger och glitter och stenar blir det.

Nu ska jag ge mig ut i regnet igen och cykla ner till gymmet och köra bodypump. Bästa träningen jag vet, man blir helt slut i hela kroppen och det är jättekul att träna tillsammans med andra, och sen en instruktör som står längst fram och skriker och peppar alla. Man får lust att kämpa och lyfta mer än den som står bredvid, haha. När jag tränar vanligt i gymmet tröttnar jag alltid snabbt eftersom det känns så tråkigt.

Jaja, hejdå :P



Såhär snygga naglar hade jag förra hösten. Hatar verkligen fransk manikyr, mycket färg ska det vara! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0