Sommarjobb!

Wihii nu är jag galet glad! En kvinna ringde precis från ett sommarjobb som jag sökt här
i Motala och sa att jag hade fått det! Ska jobba ungefär halva juni och juli på ett boende för gamla och sjuka personer :) Det ska bli så himla kul, kanske kan få extrajobb där sen i höst med om jag har tur!

Idag har jag vart i skolan och haft seminarium, "Sjuksköterskans möte med en patient". Vi spelade teater och det var jättekul och intressanta diskussioner kom upp. Jag längtar verkligen tills vi ska ha vår första praktik! Nu är det bara en vecka kvar.

Sen satt vi och pluggade till tentan i nån timme. Vi hade resursföreläsning om omvårdnad men jag struntade i den och åkte hem för att packa istället. Köpte en jättefin topp på HM och naturgodis som jag ska äta i bilen :)

Nu ska jag raka mina ben, haha.

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0