Promenad och nagellack

Jag är trött på att plugga till den satans tentan! Längtar så tills den är över så jag slipper tänka på alla nervceller och receptorer och slemproducerande körtlar. Gah! Jag lyckades iallafall nästan bli klar med allt idag, så att jag bara kan repetera och banka in allt i skallen på söndag - tisdag. *klappa på mig själv*

Trots värken i ryggen så körde jag att body-pump pass på gymmet. Det var kul som vanligt, men kände efteråt att ryggen inte blev sådär jätteglad. Jag och Alex tog en låååång promenad runt hela Motala. Det kändes så iallafall. Solnedgången var den vackraste jag sett på länge! Mys :)

Älsklingen är på Speedway idag. Saknar honom nu. Ska kika på Barnmorskorna och måla naglarna med dom fina rosa lacken som jag köpte på Kicks förut. Hoppas det blir tjusigt :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0